22:40

Hallllå! Haft fullt upp hela dagen, skolan å träning. Tiden gick riktigt segt när vi träna, kändes som jag kolla på klockan 1 gång i minuten! Hade så ont i huvet när träningen sluta att jag knappt visste vad jag skulle ta mig till. Har precis duschat och ätit så ligger i sängen helt död! Och för er som undrar går jag och Rebecka inte i samma klass jag går i 9A och hon i 9H, men vi gick tillsammans hela dagis och fram till 5an då jag flytta till Lysekil och bytade skola, vilket jag är väldigt väldigt glad över att jag gjorde! Nu ska jag smsa en stund å lyssna på lite musik sen soooova sjukt trött efter denna långa dag!!
3 bilder från idag slänger jag med också!
Pusssss / Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0