Mys!

Hallå alla glada!
Igår hade jag inte tid med att blogga:( för jag var hos Sofia och hade en super mysig kväll med Emma, Cajsa och Sofia! Vi lagade mat och hade allmänt mysigt. Sedan drog vi ner till Ica och möte upp Philip, Simon, Christian och Victor. Vi åkte lite moppe och sedan stack vi hem till Sofia och kolla på instängd 2. Trodde jag skulle dö! Super läskig skräckfilm! Runt 3 så drog killarna hem och vi sten somna. Haha!
På morgonen så tog vi och gjorde var sin semla. Mums!! sedan kom min mamma och hämta mig bara för att jag orka inte att ta bussen typ.


Men nu är jag iaf på Öckerö hos mina kusiner och vi ska snart äta tre rätters! Ännu mer mums! Haha! Lägger upp bilder på maten och sånt sedan, för nu ska jag spela little big planet 2 med min syster och min kusin Albin. Btw, försökte att lägga upp det här för ca en timma sedan men appen blogg.se är jätte dålig! Så lite sent.. men ändå:)

Ha det grymt!/Rebecka

Här kommer lite bilder ifrån igår:)

Jag och Emma på väg till grundsund! haha vi äter gröt på bussen! typiskt oss..

Haha jag och Emma köpte plast pistoler på ica när vi handla mat ;)

Jag och lilla Oliver!




I morses! Semla frukost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0