min sommar

Tiden bara riner iväg när man har roligt, har vart med norbert idag! sett på film, kollat bilder lite sånt! nu har han precis åkt hem. Så ska nog ta lite och äta å lägga mig i soffan å kolla på tv!
När jag gick hem från bussen förut tänkte jag på hur mkt jag verligen saknar sommaren, usch för det kalla vädret ute nu, hatar det verkligen!! Så ska bjuda på lite bilder från i sommras så alla får lite sommar feeling ;)
Bilder från hemma i lysekil, från när jag va på malta 24 maj - 9 juni 2011 , england med fanny den 3 - 16 juli 2011! va ute och reste väldigt mycket förra året, både med mamma och med en kompis! 2 veckor helt själva i england de va nått jag aldrig kommer glömma, så otroligt skönt och komma hemmifrån på engen hand! Åh obeskriviligt!
Här kommer en tillbaka titt på min sommar 2011! :)
sommras hemma precis när vi flyttat in, efter jag kommit hem från malta!
Blue Lagoon, det finaste stället jag vart på!
Superfin strand på malta, vattnet sjukt fint!
Mitten av semestern typ , på balkongen! chillar i solen på eftermiddagen!
poolen där vi bodde!
Första dagen precis när vi kommit fram, fick blir lite mat precis vid de seperfina vattnet!
england, vi va och kolla på chelseas hemma arena!
konfirmerade mig i maj!
älskar vttnet, så sjukt fiiiint!
Chelseas hemma arena, Nelly - Jag - Fanny
Wembley stadium , sjukt stor fotbolls arena i england!
as go snubbe från danmark!
Smögen i sommras!
De här fick vi med oss hem från england, väskorna va överfulla och överviktiga haha!
Lite av min underbara sommar! / Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0